Sunday 5 November 2017

Exclusive Blog Extra: Sue Ralph

Hello!
Sue Ralph shared the totally amazing 'Dirty Pour' technique with us in the December issue of Craft Stamper magazine. It's a stunning technique to try, and Sue's tutorial is wonderful! Today we are sharing another Dirty Pour project created by Sue, we just love it!





As each pour you create will be totally unique, its a fabulous way of creating projects with that individual look to them, just amazing!



Thank you so much Sue!

19 comments:

  1. Sue's canvas is gorgeous ... another new and exciting craft to try!

    ReplyDelete
  2. Amazing youve totally inspired me xx

    ReplyDelete
  3. This is simply stunning ...... a technique that I must try SOON!!!

    ReplyDelete
  4. Absolutely beautiful and such a unique effect x

    ReplyDelete
  5. صيانة كريازي المركز المعتمد لصيانة اجهزة كريازى الكهربائيه وخدمة عملاء كريازى من خلال فنيين مختصين زوي خبره مع توفير قطع غيار أصليه لصيانة كريازى
    صيانة كريازى

    ReplyDelete
  6. شركة تصميم الديكور هي نوع من الشركات التي تختص في كل ما يتعلق بفن الديكور والتصميم الداخلي والخارجي، حيث نضم أمهر مهندسي الديكور والمصممين والمتخصصين في البنية التحتية، بالإضافة إلى مجموعة كبيرة من العمال والمتخصصين في كل جانب من جوانب تشطيب الشقة أو المكان المراد تصميم الديكور الخاص به.
    أفضل شركة تصميم ديكورات
    شركة تصميم وتنفيذ ديكور

    ReplyDelete
  7. شركة تصميم الديكور هي نوع من الشركات التي تختص في كل ما يتعلق بفن الديكور والتصميم الداخلي والخارجي، حيث نضم أمهر مهندسي الديكور والمصممين والمتخصصين في البنية التحتية، بالإضافة إلى مجموعة كبيرة من العمال والمتخصصين في كل جانب من جوانب تشطيب الشقة أو المكان المراد تصميم الديكور الخاص به.
    شركة ديكورات
    شركة ديكور
    شركة تصميم ديكور

    ReplyDelete
  8. شركة تصميم الديكور هي نوع من الشركات التي تختص في كل ما يتعلق بفن الديكور والتصميم الداخلي والخارجي، حيث نضم أمهر مهندسي الديكور والمصممين والمتخصصين في البنية التحتية، بالإضافة إلى مجموعة كبيرة من العمال والمتخصصين في كل جانب من جوانب تشطيب الشقة أو المكان المراد تصميم الديكور الخاص به.
    شركة تصميم ديكورات
    أفضل شركة تصميم ديكور

    ReplyDelete
  9. صيانة كريازي المركز المعتمد لصيانة اجهزة كريازى الكهربائيه وخدمة عملاء كريازى من خلال فنيين مختصين زوي خبره مع توفير قطع غيار أصليه لصيانة كريازى
    صيانة كريازى
    صيانه كريازى

    ReplyDelete